Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

03-02-2019 19:02
Asteburu honetako atala astean zehar igotzen saiatuko naiz. 118

19-01-2019 22:18
66

07-01-2019 16:41
Urte berri on desu 16

02-12-2018 14:59
Atzerapena! (Berriro, beti bezala, azterketak gainera datoz...) 111

25-11-2018 18:02
Atala astean zehar aterako dut, barkatu. 93 Atzerapen gehiago ez egitea espero dut. 134

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Aurkezpenak
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
Kaixo denoi!
Jiren
Kaixo! Nire izena Iker da eta "Dragoi bola super"en manga euskararatzen nabil.
Lehenengo sei atalak euskararatu ditut dagoeneko eta nire webgunean daude eskuragarri, deskargatu ere egin daitezke. Hemen uzten dizuet webguneko helbidea:

www.kintonlainoa.com

EgoniNobi
Aupa Jiren/Iker!

Ene! Hiru urte baino gehiago pasatu dira foro hau azkenekoz hitz egiteko erabili genuenetik 05

Oso pozgarria da Dragoi Bola Superren manga euskaratzen ari zarela jakitea. Lan handia ari zara egiten, itzela! Gainera, animearekin alderatuta manga nahiko desberdina dela kontuan harturik, gustora irakurriko dut!

Dragoi Bola Superren animea (Indarraren lehiaketatik amaieraraino) neuk euskaratu nuen. Azpititulaketan euskarazko izen eta terminorik berrienak erabili nituen (DBZKAI, Jainkoen bataila, F berpiztua), baina pertsonaia berrientzako izenak asmatu behar izan nituen. Jarraipen bat egiteko zerrenda bat osatu nuen, beharbada interesgarria irudituko zaizu: https://euskomang...read_id=68 (webgunearen arazo baten ondorioz japoniar karaktereak orain gaizki ikusten dira). Dena dela beste izen batzuk erabili nahi badituzu, aurrera.

Bestalde, ez dakit zein hizkuntzatik abiatuta euskaratzen ari zaren, baina nik japoniera kontrolatzen dut. Zerbait behar baduzu jo nigana lasai.

15

Jiren
Kaixo EgoniNobi!

Oso lagungarria izango zait zure zerrenda! Oso lan ona egin duzu Dragoi bola superren animeko euskarazko azpitituluekin, eskertzeko lana benetan!

Ni gaztelerara itzulita dauden mangak itzultzen nabil, beti galtzen da zer edo zer jatorrizko hizkuntza abiapuntzat hartzen ez bada, baina tira, ez dudanez japonieraz tutik ere ulertzen... itzulita dauden sei ataletan zerbait arraroa ikusten baduzu, abisatu mesedez! Eskerrik asko!
Editatu du Jiren Data: 01-03-2019 17:47

Forora joan: