Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

10-07-2018 17:41
FLCL 3garren atala biharko prest egongo da! 71

29-06-2018 17:16
Zorte on, Martxin! Ni orain ofizialki oporretan nago, beraz laster izango duzue nire berri!

27-06-2018 12:16
Errekuperaketak amaitzear nago! Laster itzuliko naiz! 46

10-06-2018 11:00
Argazkia behin egin duzula, hona igo dezakezu https://euskomang.
..p?p=upload
eta gero newsera gehitu linka jarriz

09-06-2018 23:53
Konpondu dut 57 Argazkia jartzen saiatuko naiz baina zerbaitengatik ez dit uzten...

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Aurkezpenak
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
Aupa! Ni Jon Ander naiz...
JonAnderMindegia
Duela dexente egin nuen kontua eusko-mangan, baina sekula ez dut denborarik izan neure burua aurkezteko. Berez ez nuen ezta sekzio hau begiratu. 28
Orain justu libre nagoela nire burua ondo aurkeztea erabaki dut...

Jon Ander dut izena, eta ikus-entzunezko komunikazioan lan egiteko ikasten dut. Oso gogoko dut filmak eta serieak ikustea. Anime eta manga artean Dragoi Bola, Shingeki no Kyojin eta Saint Seiya ditut gogoko bereziki. Orain denbora libre asko izango dudanez eusko-mangarako zenbait anime azpititulatzen ahaleginduko naiz.

Uste dut ez daukadala ezer gehiago gehitzeko, beraz, esango dizuet zerbaiterako behar ezkero noizbehinka konektatuko naizela eta bukatutakoan landutako materiala igoko dudala.

Mila esker denoi, handitzen ari den familia diruzue eta zuen parte izan nahi dut...

Admin
ONGI ETORRI JonAnderMindegia !!!!49

EgoniNobi
Aupa lagun!!

Pozten gara zure burua aurkeztera animatu zarelako. 21

Ongi etorri gure familiara, Jon Ander-san! 78

Forora joan: