Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

10-06-2018 11:00
Argazkia behin egin duzula, hona igo dezakezu https://euskomang.
..p?p=upload
eta gero newsera gehitu linka jarriz

09-06-2018 23:53
Konpondu dut 57 Argazkia jartzen saiatuko naiz baina zerbaitengatik ez dit uzten...

09-06-2018 23:47
Bide batez, URLak klikagarri egin ditzakezu botoi batekin, bai Megakoa eta bai Twitterekoa ;)

09-06-2018 23:41
Bai, horretan nabil. Kontua ahalik eta lasterren konpontzen ari naiz 111

09-06-2018 23:39
Gogoan izan martxin megako linka link+key izan behar dela 16

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Tutorialak
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
Nola argitaratu NEWS bat EuskoMangan
EgoniNobi
Hemen duzue tutorial txikitxo bat gure webgunean argitaratzeko:

Hasteko erabiltzaile izena ageri den goiko menuan sakatu "News bat argitaratu" eta ondoren "Gehitu eta editatu nire newsak".

Honelako interfazea agertuko zaizue:
euskomanga.com/images/articles/newsargitaratu.png

Eremu bakoitzean jarri beharrekoa:

Subject: Animearen izenburua eta atal zenbakia.
Category: Sakatu gezitxoan eta aukeratu animea zerrendan.
News Image: Hau ez ukitu. Ez da beharrezkoa.
News: Hemen testua idatzi (HTMLaren bidez ere egin daiteke dagokion botoia sakatuz). Modelo gisa jada argitaratuta dagoen beste news bat kopiatu dezakezue.
Extended News: Hemen ipini aurreko eremuan jarritako gauza bera. Kopiatu eta itsatsi.
Start Date: Hau newsa programatzeko erabili daiteke. Data eta ordua jarriz gero, unea iristean automatikoki argitaratuko da. Dagoen bezala utziz gero momentuan bertan argitaratuko da.
End Date: Hau ez ukitu.
Visibility: Hau utzi beti "Public"ean denok ikusi ahal izateko.

Bukatzeko zirriborro gisa gorde dezakezue "Save as draft" sakatuz, edota zuzenean argitaratu dezakezue "Save News" sakatuta. "Preview" sakatuz nola geratuko den ikus dezakezue.

Bestalde, jadanik egindako news bat editatzeko leku berean egiten da. Berriro "News bat argitaratu" sakatu, ondoren "Egindako newsak" atalean nahi duzuen newsa hautatu eta "Editatu" botoia sakatu.

Hori da dena! Zalantzarik baduzue galdetu lasai! 15
Editatu du EgoniNobi Data: 09-06-2018 23:12
x1

Forora joan: