Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

19-01-2019 22:18
66

07-01-2019 16:41
Urte berri on desu 16

02-12-2018 14:59
Atzerapena! (Berriro, beti bezala, azterketak gainera datoz...) 111

25-11-2018 18:02
Atala astean zehar aterako dut, barkatu. 93 Atzerapen gehiago ez egitea espero dut. 134

23-11-2018 13:04
Euskaraldian gaude! Mila esker euskararen alde lan egiten duzuen guztioi 21

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Tutorialak
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
Fansubaren egitura MANGA egitean
EgoniNobi
Honela banatzen da lana gure fansubean manga egitean:
  • ITZULPENA
  • ZUZENKETA
  • GARBIKETA
  • EDIZIOA

--------------------------------------------------------------------------------------

Lan bakoitza labur-labur azalduta:

ITZULPENA: Gidoia itzuli japonieratik, ingelesetik, gaztelaniatik, katalanetik edo nahi duzuen tokitik.

ZUZENKETA: Itzultzaileak egindako lana birpasatu akats ortografiko edo gramatikal larririk ager ez dadin.

GARBIKETA: Erabilitako SCANei daukan testua kentzea euskarazkoa ipini ahal izateko.

EDIZIOA: Orrialdeetan zehar ageri diren font-aldaketak, errotuloak eta abar egitea.

--------------------------------------------------------------------------------------

Lan bakoitza detaile gehiagorekin azalduta:

http://euskomanga...read_id=16 *

* Danbok egindako tutorial honetan dago xehetasun handiz dena azalduta. Irudi, bideo eta guzti!

Admin
Esperientziaz, nik dakidala, edizioa eta garbiketa pertsona berberak egiten du31
Animo azalpenarekin21

EgoniNobi
Nik uste dut garbiketa egiten duenak SCANak garbitzen dituela soilk. Hau da, orrialde guztietako testuak ezabatzen ditu bakarrik.

Gero, edizioa egiten duenak, letra tipo desberdinak erabiltzen ditu egoera desberdinetarako eta batzuetan errotulo edo onomatopeia batzuk ere egiten ditu.

Nire ustez bi lan desberdin dira, nahiz eta pertsona berak egin ditzakeen biak. Baita itzulpena eta zuzenketa ere nahi izanez gero.

Admin
Normalean batera doaz.

Forora joan: