MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away Ordena apur bat fansubean | Forum
MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away

Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

03-02-2019 19:02
Asteburu honetako atala astean zehar igotzen saiatuko naiz. 118

19-01-2019 22:18
66

07-01-2019 16:41
Urte berri on desu 16

02-12-2018 14:59
Atzerapena! (Berriro, beti bezala, azterketak gainera datoz...) 111

25-11-2018 18:02
Atala astean zehar aterako dut, barkatu. 93 Atzerapen gehiago ez egitea espero dut. 134

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Orokorra
MySQL server has gone away
 Gaia inprimatu
Ordena apur bat fansubean
EgoniNobi
Aupa lagunok!

Hasteko barkatu hilabeteotako lehorte hau. Ni neu oso lanpetuta ibili naiz ikasketekin. Baina orain bueltan naiz lanerako gogoz indar betean. Beraz hemendik aurrera atal berriak barra-barra.

Tira, aitzakiak utzita gatozen harira:

Ohartu naiz webgune honetako "prozedura" apur bat korapilatsua dela. Ni neu nahastuta banabil pentsatu ere ez besteok.

EuskoManga izatez zer da? Fansub bat? Nik neuk "EgoSubs" jartzen dut nik egindako ataletan. Orduan... zer da EuskoManga?

Izatez hasiera batean EuskoManga euskal fansubak elkartzeko webgune bat zen. Baina ongi pentsatuta horrek ez dauka ez hankarik ez bururik. Nola pentsatzen genuen fansubak elkartzea izan ere ez baziren?

Hori konpontzeko pertsona bakoitzak bere fansuba sortzea erabaki genuen. Ideia guztiz zentzugabea. Horrela sortu zen EgoSubs, gero StarKillerNFS eta gero SogeSub.

Bai, neu naiz txapuza honen errudun nagusiena. Admin webguneaz soilik arduratu baita gehienbat. Baina akatsetatik ikasten denez, hauxe proposatzen dut:

Egin dezagun fansub bakar eta handi bat: EuskoManga

Hobe fansub bakarra eta handia fansub txiki asko baino. Zenbat eta pertsona gehiago izan orduan eta hobeto. Baina denok talde berean, denok fansub berean!

Hau nire iritzia baino ez da. Gustora entzungo ditut mota guztietako iritziak. Beraz ez lotsatu eta esan benetan pentsatzen duzuena. Mila esker!

Admin
Beno, egia esan, denbora luze neraman hau planteatzen neure bururari baina ez nekien honela utzi edo guztiak bat egin.
Horretaz gain ni gehien bat webgunearen eta zerbitzariaz arduratzen naizenez erabaki nuen Sortzaileen esku ustea eta honela bakoitzak egin zezala nahi zuena, baina gertatu den gauza bakarra da bakoitzak bere aldetik joan dela.
Zaharrek esaten duten legez batasunak indarra egiten du, horregatik zure jarrerarekin bat ados nator eta nire aldetik ez zen arazorik egongo

EgoniNobi
Ba hala bedi!
Hemendik aurrera EuskoManga izango da gure fansub bakarra.
Honek gauzak erraztuko ditu... 16

Besteren batek bere iritzia plazaratu nahi badu egin dezala lasai. 49

sogeking
Kanpai!

Guztiz ados.

EuskoManga FanSub System aurrera!

danbo
Duela urteak sortu nuen fansuba, utzi nuen moduan jarraitzen du. Lanpetuta nabil eta itzulpenak egin baino, lortzen dudan denbora libre eskasa One Piece edo Conan Detektibea irakurtzeko besterik ez da. Ea uda honetan zeozer egin dezakedan, ordenagailua behar bezala egokitu eta fansuba neramanean nituen fitxategiak lortzen ditudan, hasitako lana bukatzeko behintzat.

Bestalde, itxura paregabea hartzen ari da EuskoManga
06
Ea azkenaldian egin duzuena ikusteko astia dudan egun hauetan ;)MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away

EgoniNobi
MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away Jeje uda honetan guztion artean ea bultzada handi bat ematen diogun euskarari 46MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away

MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away
Forora joan:
MySQL server has gone awayMySQL server has gone awayMySQL server has gone away
EuskoManga -k gailetatxoak erabiltzen dituela dio Amonak. Some may already have been set. Zer-nolako gailetatxoak diren jakin nahi baduzu sakatu hemen.
Mesedez, sakatu Gailetaxoak Gustuko Ditut botoia panel hau ezkutatu eta gailetatxoak dastatzen jarraitzeko. Webgune honetan zehar botoia sakatu gabe nabigatzen jarraitzen baduzu, gailetatxoak gustuko dituzula suposatuko dugu.
Cookiebar Panel fromVenue