Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

03-02-2019 19:02
Asteburu honetako atala astean zehar igotzen saiatuko naiz. 118

19-01-2019 22:18
66

07-01-2019 16:41
Urte berri on desu 16

02-12-2018 14:59
Atzerapena! (Berriro, beti bezala, azterketak gainera datoz...) 111

25-11-2018 18:02
Atala astean zehar aterako dut, barkatu. 93 Atzerapen gehiago ez egitea espero dut. 134

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » EuskoMangaTM » Aurkezpenak
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
EgoniNobi heldu da lagunok!
EgoniNobi
Eup! Egoni naiz, Egoni Nobi. Urte askotarako!

Hemen arima galdurik ere ez dago. Baina tira, ni hemen nago. Kaixooo! :D

Dakizuenez edo ez dakizuenez, ni EgoSubs fansubaren kide eta sortzailea naiz. Nire obra garrantzitsuenen artean Danshi Koukousei no Nichijou eta One Piece aurki ditzakezue. Etorkizunean gauza gehiago egongo da. Baina zer egongo den sekretua da, edo hori esaten da behintzat zuk zeuk ere idearik bez ez daukazunean.

Nire zaletasunak mundua salbatzea, printzesak askatzea eta trifuerza (trindarra euskaraz? xd) bilatzea dira.
Horretaz gain, mangak irakurtzea, animea ikustea, bideojokuetan jolastea eta StarKillerri itzulpenak zuzentzea. Azken hori ez da zaletasuna baina norbaitek egin behar xd.

Beno, hemen nago eta aurkezpena egin dut. Beraz bukatu da hemengo nire lana. Agur eta hurren arte!

StarKillerNFS
Bai, egia da hori! 46

EgoniNobi
Aizak hi! Hori nere esaldia duk gero! Jajajajajaja

StarKillerNFS
Gomen 118

EgoniNobi
Jajajajaja lasai motel
Pertsona ona naizenez esaldi hori erabiltzen utziko diat, baina hilean 10 yen ordainduta :D

StarKillerNFS
Doraemonek entzungo bazintu... 33

EgoniNobi
Floro
[img]http://euskomanga.esy.es/images/articles/white_jenerala_floro_ii.jpg[/img] is not a valid Image.

StarKillerNFS
jajajajajja argazki bikaina 46
[img]http://euskomanga.esy.es/images/news/tontakeriak2.jpg[/img] is not a valid Image.

EgoniNobi
Baita hirea ere 71

Forora joan:
EuskoManga -k gailetatxoak erabiltzen dituela dio Amonak. Some may already have been set. Zer-nolako gailetatxoak diren jakin nahi baduzu sakatu hemen.
Mesedez, sakatu Gailetaxoak Gustuko Ditut botoia panel hau ezkutatu eta gailetatxoak dastatzen jarraitzeko. Webgune honetan zehar botoia sakatu gabe nabigatzen jarraitzen baduzu, gailetatxoak gustuko dituzula suposatuko dugu.
Cookiebar Panel fromVenue