Jarrai Gaitzazue Hemen

Shoutbox
You must login to post a message.

03-02-2019 19:02
Asteburu honetako atala astean zehar igotzen saiatuko naiz. 118

19-01-2019 22:18
66

07-01-2019 16:41
Urte berri on desu 16

02-12-2018 14:59
Atzerapena! (Berriro, beti bezala, azterketak gainera datoz...) 111

25-11-2018 18:02
Atala astean zehar aterako dut, barkatu. 93 Atzerapen gehiago ez egitea espero dut. 134

Shoutbox Agiritegia
Gaia ikusi
EuskoManga » Aisiagunea » TV
Who is here? 1 guest(s)
 Gaia inprimatu
Stand by Me Doraemon. Nire iritzi kritikoa
EgoniNobi
[img]http://www.euskomanga.esy.es/infusions/cBlog/images/blogs/hinh_anh_stand_by_me_doraemon_6.jpg[/img] is not a valid Image.
Gaur bertan ikusi dut pelikula EiTBren Bilboko egoitzan (a zer luxua xd) eta egia esan asko gustatu zait.

Pelikula telebistako betiko kapitulu askoren laburpena da, nahikoa sentimentala. Fujiko F. Fujioren manga originaletako istorioen laburpen bat, aukeran laburregia. Detaile asko galdu dira, baina ezin dena sartu ordubete eta erdiko pelikula batean. Emaitza ez da batere txarra izan.

Sentimentala dela diodanean ez da broma, malkoren bat edo beste jausi zait uneren batean.

Bikoizketa aldetik oso ona iruditu zait. Poz handia hartu dut Suneoren betiko ahotsa entzutean. 02
Lastima izan da Nobitaren amaren, Erraldoiren amaren eta maisuaren ahotsak aldatu izana. Batez ere Nobitaren amarena, ez zaio batere ongi geratu. Baina gainontzekoa primeran. Dekisugik ere betiko ahotsa zeukan.

Bestalde, pelikula ez zegoen 3Dn, lastima benetan. Ikusten zen nola pelikula 3Dn ikusteko egina zegoen. Ez dakit zinemetan 3Dn egongo den ala ez.

Kuriositate bezala, ETBk ohore egin dio bere izenari: pelikularen endinga moztu dute! Egia esan ez nuen gutxiagorik espero ETBrengandik. Hauek ez dira sekula aldatuko. 77

Admin
ETBkoak ez dira sekula aldatuko. 16

RAIMIKEL
Ikusteko gogoakaz nau, bai jeje. Azkenean zelan geratu da "doraIIIImon"en geuzea? Betikolez esaten derea ezta? DoraEEEmon XD

EgoniNobi
Jajaja lasai horregatik. DoraEmon esaten dute argi eta garbi.

RAIMIKEL
Ufa 28

Forora joan: